Taivaan ovi on auki

Jeesus toi ristillä toi avoimen tien Jumalan ja meidän ihmisten välille. Kukaan tuhlaajapoika eikä -tyttö ole suljettu pois Isämme kodista. Meidän ei tarvitse seistä ja kolkuttaa kuukausia oven takana. Se on auki kaikille halukkaille. Kun tulemme Jeesuksen luo, olemme tulleet jo Jumalan luo. 


Jeesus korosti useaan otteeseen ihmisille evankeliumin kutsun henkilökohtaista luonnetta. Jokaiselle ihmiselle annetaan mahdollisuus tulla täydelliseksi Hänessä. 


Jeesus on elävä olkapäämme. Ainoa tapa löytää lepo tästä maailman tuomasta taakasta on laskea kaikki Jeesuksen ylle. Hänessä saamme rauhan ja levon.


Jeesus ei kutsu vain muutamia valittuja, vaan Hän kutsuu kaikki ihmiset luokseen. Hän lupaa, ettei ketään, joka tulee Hänen luokseen hylätä. Kaikki ovat tervetulleita ja kutsuttuja Hänen rakkauteensa.


Saamme kokea Jeesuksen antaman rauhan kun kutsumme Hänet elämäämme Vapahtajana ja Herrana. Jumalan sanan mukaan Jeesus seisoo jokaisen sydämen ovella, kolkuttaa ja odottaa kutsua sisään. Hän lupaa tulla osaksi niiden elämää, jotka avaavat sydämensä ja elävät Hänelle uskon kautta. 


Kun avaamme sydämemme oven Jeesukselle pääsemme todelliseen suhteeseen Jeesuksen kanssa ja olemme jo matkalla taivaan kotiin 🩷


Pekka Simojoen todella kaunis laulu kertoo meille oleellisimman Jeesuksen kutsusta luokseen ✨️


Minä tulin sinua varten, jota jouluna paleltaa

Minä synnyin talliin ja seimeen, voin sinua rakastaa

Minä tulin sinua varten, jolla ei ole ystävää

Minä tulin sinua varten, saatan sinua ymmärtää

Minä tulin sinua varten, jota ihmiset pettävät

Minä tulin sinua varten, jonka toiset jo jättivät

Minä tulin sinua varten, joka yössä nyyhkytät

Minä tulin sinua varten, joka yksin sairastat

Minä tulin sinua varten, jota mammona kahlitsee

Minä tulin sinua varten, jota rihkama hallitsee

Minä tulin sinua varten, joka helposti lankeat

Minä tulin sinua varten, jota kahleet sitovat

Minä olen sinua varten,joka toisista jälkeen jäit

Minä olen sinua varten, joka hylkäävät katseet näit

Ja taivas on sinua varten, joka lepoa ikävöit

Vein ryövärin kanssani kotiin, miksi yhä epäröit

Sillä sinä olet minulle rakas, olen tähtesi kärsinyt

Sinä olet minulle rakas, ota minut vastaan nyt

Sillä sinä olet minulle rakas, minä kannoin tuomion

Sinä olet minulle rakas, 

ovi taivaan auki on ✨️




Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit