Isän rakkauskirje

Sanoma sinulle veljeni tai siskoni. Kristuksessa me olemme yhtä, jokainen on yhtä rakastettu. Asiat joita rukouksissa saamme, on tarkoitettu jaettavaksi. Tässä yksi niistä, uskoveljeltä.



Rakkaani kuinka halajankaan sitä henkeä jonka olen asettanut sinuun. Tule minun tyköni alttiilla hengellä. Pyydä minua elämääsi että voisit kokea sitä lepoa ja rauhaa joka löytyy yksin Kristuksessa. 

Minä olen sinut luonut ja valmistanut äitisi kohdussa. Olen vuoksesi kuollut ristillä että sinulla olisi iankaikkinen elämä. Tahdon uudistaa sinua rakkaudellani. Saat sen kokea kun tulet minun tyköni ja annat minulle kaikki mitä elämässäsi on.

Minä olen sinun Jumalasi sinun armahtajasi. Minä annan sinulle suuren levon kun luotat minuun etkä epäröi minun olemassaoloani.

Tule uskon kautta minun yhteyteeni. Kun uskot saat myös sen mitä uskot sillä ilman uskoa on mahdoton olla otollinen. Minä olen antanut sinulle lupauksiani riipu niissä kiinni niin varmasti myös saat kokea vastauksen.

Minulle Herrallesi Jeesukselle ei mikään ole mahdotonta. Älä minua kiellä niin en minäkään sinua kiellä. Olen uskollinen silloin kun sinä olet uskoton. Minä olen laupias ja pitkämielinen sinua kohtaan rakastan sinua iankaikkisella rakkaudella. 

Mikään ei voi sinua riistää sinua minun kädestäni. Valkeus on voittanut pimeyden siispä vie se sanoma niille jotka ovat vielä pimeydessä. 

Lohduta heitä minun rakkaudellani sillä rakkaus Jumalan rakkaus murtaa kaiken pimeyden. Vien ja johdatan sinua ja avaan sinulle tien erämaassa. Sielläkin minä sinua johdatan koska minulle ei mikään ole mahdotonta.



Kuinka kaunista ja lohdullista. Mutta sellainen Isä meillä on. Rakastava ja armollinen. Ja ihana rakas Jeesus Kristus on sinunkin syntisi sovittanut. 

Jokainen on kutsuttu ja jokainen on toivottu 💝






Ja Herra on alati ohjaava sinua. Aavikon paahteessakin hän elvyttää voimasi ja vahvistaa jäsenesi. Sinä olet kuin vehmas puutarha, kuin lähde, jonka vesi ei ehdy.

Jesaja 58:11

Kommentit

Suositut tekstit