Sanoma lapselleni!

Pohditko kelpaavuuttasi? Arasteletko astua uskonmatkassasi eteenpäin? Mietitkö etten minä osaa, tai luulet että muut ovat parempia?

Haluan sanoa sinulle että sinä kelpaat, juuri tuollaisena! Meiltä ei kysytä meriittejä, vaan uskallusta ja halua.

Älä vain luule, että Jumala on erehtynyt kanssasi, jos eteesi laitetut saappaat ovat liian isot. 

Sillä ne ovat sinulle liian isot. Niin ovat minullekin ja meille kaikille. Mutta se ei haittaa, niin kuuluukin olla. 


Koska me emme ole mitään, ilman Isää ja Jeesusta. Juuri siksi, ne sinun ja minunkin saappaat ovat liian isot, jotta Isä ja Jeesus tulisi korotetuiksi. 

Siksi me saamme usein työtehtäviä, joista luulemme että Jumala on erehtynyt paremman kerran. Enhän minä nyt tuollaiseen voi ryhtyä, en minä pysty. 

Et pystykkään, ystäväni, mutta autettuna pystyt. Ja se tehdään kaikkien meidän muiden takia. Jotta kunnian saa se, kenelle se kuuluu. Jotta me muut näemme Jumalan työn sinussa ja sinun kauttasi. Ja jotta sinä ymmärrät ja kasvat siihen, että Jumalan työssä ja Jumalan kanssa sinä voit tehdä kaiken, mitä Jumala haluaa. Kukaan eikä mikään voi olla esteenäsi, kun Jumala on puolellasi.



Seuraava teksti on viime viikonloppuna saatu sanoma, sinulle ja minulle - meille kaikille. Vahvistu. Rohkaistu. Ja ole siunattu missä kuljetkin 💝💖




Älä peitä Minulta kasvojasi. Minä iloitsen kyyneleistäsi, surustasi.
 Minä iloitsen kanssasi. Minä herätän sinut ja vahvistan. 

Kun te suljette silmänne, te näette Minun kirkkauden. Minä olen teissä.
Ilman Minua, te ette mitään ole.
Tulkaa ja menkää ja tehkää. 
Maailma on teidän. 
Poika on annettu ohjenuoraksi ja pelastukseksi.
Ikiaikainen Jumala on Hänessä. 
Minä Herra Sebaot, Minä olen Hänessä.
 
Olkaa siunatut, menkää ja olkaa väkeviä. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa. Mikä on Minun, on sinun. 
Veljesi ja siskosi tarvitsevat sinua. 
Kukaan ei ole ulkopuolinen. 
Kaikki ovat Minun. Te olette tekijöitä. Älkää jääkö puhujiksi.
Teissä on voima. Se on teille annettu. Menkää. Olette Minun. 
Kaiken Minä voin tehdä kauttanne. 
Älkää siis pelätkö. 
Teidän on kutsuttu parantamaan, auttamaan ja lääkitsemään. 
Jokainen teistä on sopiva. 
Minä en kysy kelpaavuutta, 
Minä kysyn rohkeutta. 
Minussa te olette ja Minun te olette. Rohkaistukaa, jokainen teistä.




Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät, ja minun tahtoni on, että te lähdette liikkeelle ja tuotatte hedelmää, sitä hedelmää joka pysyy. 
Kun niin teette, Isä antaa teille kaiken, mitä minun nimessäni häneltä pyydätte.
Johannes 15:16 


Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit