Pukeudu voimaan

Pidetäänkö meistä huolta kun vaikeudet koittavat? Hiljeneekö Jumala silloin, kun tarvitsemme apua? Kun saamme henkisen iskun vasten kasvoja, nauraako Jumala meille?


Mitä suuremmissa määrin omassa elämässä riittää todistettavaa siitä, että Isä hiljenee vain silloin, kun olen itse ensin etääntynyt.


Elämäni suurissa vastoinkäymisissä, Hän on kuitenkin aina ollut mukana. Asioista on varoitettu etukäteen, ennenkuin ne minua kohtaavaat.


Eikä Jeesuskaan ole jäänyt tässä työssä kakkoseksi. Jälleen kerran maailman lyödessä avokämmenellä vasten kasvoja, kykenen vain hämmästelemään Jeesuksen avunantoa, varoitusta ja lupausta pitää huolta, sinusta ja minusta.


Älä pelkää, Minä pidän sinusta huolta. Minä olen sinut kutsunut. 



Kun me rukoilemme, olemme jo jättäneet taakkamme Isälle ja Jeesukselle. Vaikka emme olekaan aina varmoja, jokainen rukous kuullaan silti. Isä on kuullut avunpyyntösi!


Hän pitää sinusta huolta vastedeskin, nimensä tähden, sillä Hän ei anna vanhurskaan sortua. Hän ei petä lupauksiaan.


Pukeudu siis Pyhän Karitsan voimaan ja ole luottavaisin mielin siitä, että Isä pitää sinusta huolen. Hän ei anna minkään kohdata sinua, mitä ei ole tarkoitettu. 


Jääräpäisimmänkin lampaan, hän ohjaa karsinaansa, vaikka vaikeuksien kautta. Ole turvassa. Ole siunattu 💖


Seuraavan kepeän rallatuksen myötä tahdon lääkitä pelkäävää sydäntäsi, luottamaan Jumalan voimaan, pysymään luottavaisena Kristuksen sylissä 💝 



Mika Karola - Hengen voimaa






Älä pelkää, 

sillä minä olen sinun kanssasi; 

älä arkana pälyile, 

sillä minä olen sinun Jumalasi; 

minä vahvistan sinua, 

minä autan sinua, 

minä tuen sinua 

vanhurskauteni oikealla kädellä.



Jesaja 41:10

Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit